کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

ورق بزنید زندگی را در اقلیم دانایی،که متبرک شده به نام علی بن موسی الرضا(ع).
کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

ورق بزنید زندگی را در اقلیم دانایی،که متبرک شده به نام علی بن موسی الرضا(ع).

نمایشگاه کتاب به مناسبت اعیاد شعبانیه

نظرات 4 + ارسال نظر
... 1395/02/28 ساعت 13:57 http://...

ایجاد وبلاگ به معنای ارائه اخبار به صورت روزآمد برای مخاطبان و کاربران خودش هست. اما ظاهراً وبلاگ شما اصلا update نیست؟! فاصله زمانی بین مطالبتون خیلی زیاده! گمان میکنم کتابخونه ها هر روزه حرفای زیادی واس گفتن داشته باشن.

سلام.حق با شماست.سعی می کنم زمان بیشتری رو به وبلاگ اختصاص بدم مخصوصا معرفی کتاب

ممنونم از اینکه به وبلاگ خودتون سر زدین

مداد کوچک 1395/02/30 ساعت 08:58

خیلی خداقوت کتابدارِ کتابخانه امام رضا

متشگرم نوسینده توانمند مداد کوچک

این دیده نیست، لایق دیدار روی تو
چشمی دگر بده، که تماشا کنم تو را
اللهم عجل لولیک الفرج----------------------------------------------------------------
:: دریچه ای رو به هنر و فرهنگ ::----------------------------------------------------
خجسته میلاد منجی عالم بشریت صاحب العصروالزمان، حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف را به منتظران ظهورش تبریک و تهنیت عرض می نماید.

سلام
این ایام خجسته بر شما مبارکباد

... 1395/03/04 ساعت 08:09

سلام

احساس میکنم پیامم باعث تکدر خاطر شد درسته؟ که جواب ندادید!!!

سلام
من و تکدر خاطر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر هویت خودتون رو از حالت مجهول خارج کنید ممنون میشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.