کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

ورق بزنید زندگی را در اقلیم دانایی،که متبرک شده به نام علی بن موسی الرضا(ع).
کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

ورق بزنید زندگی را در اقلیم دانایی،که متبرک شده به نام علی بن موسی الرضا(ع).

جلسه ای پیرامون برنامه ریزی فعالیتهای دهه مبارک فجر





این جلسه با حضور کارکنان اداره بهزیستی،آموزش و پرورش،شهرداری،دانشگاه سماء و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تشکیل شد.شناسایی و معرفی توانمندیهای چند قلوهای تحت پوشش هر یک از آن ادارات هدف اصلی این جلسه بود.حضار محترم برنامه های پیشنهادی خود را  ارائه دادند و زمان و مکان جشن انقلاب با حضور چند قلوها مشخص شد.
1394/11/14 هتل پارمیس میزبان چند قلوهای شما خواهد بود

بازدید مدیر کل عمران نهاد کتابخانه های عمومی از کتابخانه



مدیر کل عمران نهاد کتابخانه های عمومی و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان از کتابخانه های عمومی این شهرستان بازدید کردند.

دو قلو ها

کتابخانه در نظر دادر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مراسمی مختص دو قلوهای عضو کتابخانه های عمومی شهرستان علی اباد کتول برگزار کند.در صورت آمادگی ثبت نام نمایید

بازدید دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی

روز چهارشنبه کتابخانه میزبان گروهی از دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی مدرسه  پسرانه حکیم میرفندرسکی بود.آقای دیلم توضیحات لازم رو درباره نحوه استفاده از کتابخانه ارائه دادند.ما حصل این بازدید عضویت ده تن از دانش آموزان بود و رغبت سایرین به استفاده از کتابخانه.



جلسه انجمن

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه عمومی امام رضا(ع) به صورت مشترک با انجمن کتابخانه عمومی  شهر مزرعه کتول و سنگدوین  برگزار گردید.

گزارش عملکرد کتابخانه های شهرستان در هفته کتاب و پیگیری مصوبات انجمن قبلی در الویت برنامه قرار داشت


در این جلسه رییس اداره امور مالیاتی شهرستان نیز حضور داشتند و اقداماتی را جهت عضویت کارمندان آن اداره در کتابخانه های عمومی و همچنین اهدای کتاب انجام دادند.همچنین مصوب گردید از محل مالیات در سال 1395 درصورتیکه با قانون منافاتی نداشته باشد،کمک هایی را به انجمن کتابخانه های عمومی انجام دهند

بخشودگی جرایم دیر کرد کتابهای تاخیری

به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت


تمامی جرایم دیرکرد کتابهای امانتی در صورت بازگشت


بخشیده می شود