کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

ورق بزنید زندگی را در اقلیم دانایی،که متبرک شده به نام علی بن موسی الرضا(ع).
کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

ورق بزنید زندگی را در اقلیم دانایی،که متبرک شده به نام علی بن موسی الرضا(ع).

جلسه انجمن کتابخانه عمومی امام رضا(ع)



به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان علی آباد کتول با حضوراحمد تجری مفرد فرماندار و رئبس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در محل فرمانداری برگزارشد.

تجری مفردفرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در این جلسه به اهمیت و نقش خیّرین در توسعه فرهنگ کتابخوانی اشاره کرده و اظهار داشت: در انجمن خیرین کتابخانه ساز باید افرادی انتخاب شوند که ضمن علاقه مندی، فرصت و وقت کافی برای پیگیری امور را داشته باشند.

وی همچنین نقش مسوولین شهرستان بخصوص فرماندار،ائمه جمعه، شهردار و شورای شهر در حمایت از انجمن خیّرین کتابخانه ساز را مهم ارزیابی کرده و تصریح کرند: فرمانداری در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و توسعه فضاهای کتابخانه های عمومی همکاریهای لازم را با مجومعه انجمن خیرین کتابخانه ساز انجام خواهد داد.

فرماندار باتوجه به تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان گفت: باید مردم را نسبت به امر مقدس کتابخانه سازی و تجهیز کتابخانه های شهرستان ترغیب نمود.

در پایان فرماندار اظهارداشت:خیرین همواره به حمایت های خود از بخش های مختلف منشاء تحول و توسعه بوده اند و امیدواریم با جلب نظر آن ها به ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی زمینه های تشکل انجمن خیرین کتابخانه ساز را فراهم آوریم.

شایان ذکراست مقررشدآموزش پرورش جهت پویایی کتابخانه های عمومی ومطالعه غیردرسی بین دانش آموزان همکاری لازم راانجام دهد.

تشکیل جلسات انجمن خیرین کتابخانه سازبرگزارشود.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام همکار گرامی وقتی نام کتابخانه شما را در گوگل سرچ کردم دیدم از برج دو این وبلاگ بروز نشده با شناختی که از شما داشتم خیلی تعجب کردم با خودم گفتم یا اتفاقی افتاده یا ...سریع به ذهن رسید حتما بخاطر مشکلات بلاگفا با بلاگ اسکای یا مهین بلاگ وبلاگ درست کردید حدس درست بود مثل همیشه فعال و کوشا خسته نباشید می گم هم به شما و به برادر عزیزم دیلم بزرگوار راستی سلام گرم مرا به این برادر بزرگوار برسان ما که همیشه دعا گوی ایشان هستیم و خیلی هم از ایشان راضی

سلام.روی نام کاربری شما کلیلک کردم اما لینکش باز نشد....
ممنونم از لطف حضرتعالی

سلام خانم ابراهیمی سیستم بلاگ اسکای احتمالا اینطوریه روی آدرس وبلاگ باید کلیک کرد..بگذریم خانم ابراهیمی خیلی دلم می خواست دو عکس دونعمت و کنارهم ببینم متاسفانه باز نمیشه لطف اگر ممکن هست عکس هر دو را دوباره بارگزاری کنید.

سلام.چشم حتما
منم خیلی دوس دارم وبلاگ شما رو ببینم اما موفق نمیشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.