کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

ورق بزنید زندگی را در اقلیم دانایی،که متبرک شده به نام علی بن موسی الرضا(ع).
کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

کتابخانه عمومی امام رضا(ع)

ورق بزنید زندگی را در اقلیم دانایی،که متبرک شده به نام علی بن موسی الرضا(ع).

کلیدر

 بارها در قفسه دیده بودم جلد زرد رنگش را

گویی پریدگی رخسارش از نخوانده شدن است

 تعداد جلدها  را نگاه می کنم

دَه جلد

نَه، باشد برای زمانی دیگر

و بارها این قصه تکرار شد

و بالاخره کلیدر در دستان من ورق زده شد

و به پایان رسید

کتابی ست که در رده 8 فا 3 یعنی داستان های فارسی قرار می گیرد

چاشنی این کتاب عشق است و بس

نقش اول آن گل محمد است

سیر داستانی زیبا و جذاب و قلم گیرا محمود دولت آبادی در این کتاب،جدایی از جلد آخر کلیدر را برایم دشوار ساخت




نظرات 4 + ارسال نظر

مدت‌هاست توی قفسه کتابخونه‌ام دارمش ... ترغیب شدم برم و خوندنش رو بالاخره شروع کنم...

موفق باشید.امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت برید

سلااااااام
خدا قوت،تمومش کردی ؟!!
مرحبا همکار عزیزم

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
مچکرم
بله تموم شد.

یه خسته نباشید اساسی
کلیدر ؛ همه ی عشق و امید ِ دولت آبادی
مرحبا بر شما


آه
هزار سخن میگویی
تا سخنِ عشق نگفته باشی ..
#محمود_دولت_آبادی

موفق باشید

عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست...معرفت است
عشق از آن رو هست که نیست
پیدا نیست و حس می شود
(محمود دولت آبادی)

فجر 1394/06/17 ساعت 12:32

سلام خداقوت

سلام.مچکرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.